Модельный ряд Toyota

Отзыв о Toyota Hilux 2012 года


Автомобиль: Toyota Hilux Double Cab 2012 г.в., пикап, автоматическая коробка передач, Полный привод , пробег - 28 км, двигатель - 3.0 дизель, комплектация - Lux
Автор: Фермер (Украина, Винница)   26.04.2013
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Здраствуйте. Вирішив і я написати свій відгук про даний автомобіль, бо коли сам шукав інфу про машини в даному класі, то майже нічого не знайшов. Машину купив в ОД в квітні 2012 р., а зараз на спідометрі 28 434 км, тому думаю вже можна робити якісь висновки. Це друга машина в сім'ї (на свята і задницю возити Тойота Камрі 50), купувалася для роботи, бо приходиться багато їздити (майже кожен день), в будь-яку погоду, в більшості випадків по неасфальтованим дорогам, але й ті зараз мало чим відрізняються від асфальтованих))) Дуже довго думав, що купити для роботи, одне точно знав, що потрібно повний привід і дизель. Так як наступило "покращення життя"))) паркетники вирішив відкинути, і з практичних міркувань звернув увагу на пікапи, приходиться дуже часто перевозити якийсь вантаж, і наявність у них кузова робить це можливим і зручним. Купив Тойота Хайлюкс, тому що маю досвід експлуатації Тойота Камрі 40 і 50, а ще авторитет цієї моделі (подивіться Топ Гір) зароблений за експедицію на північний полюс, але на остаточне рішення вплинула пропозиція від салону (сам в шоці, такого від них не очікував, тим паче що там же само купував Камрюхи і тоді за все довелося платити). За комплектацію Lux і двигун 3.0 вони безкоштовно встановили мені гумові коврики, сигналізацію, затонували, пакет хром (хромове оброблення ручки дверей, заднього борта, протитуманок, решітки радіатора, повітрозабірника, передніх фар, стопів і т.ін.), а на бокові підніжки, фіксатор вантажу в кузові, поліетиленове покриття ванни кузова і жорстку кришку кузова зробили 50% знижку. Звичайно для цього треба було нагадати їм, що я в них купив уже 2 машини ну і трохи славно попросити))). Набір опцій в даній комплектації самий більший і тобі датчики дощу, парковки, світла, повний електропакет, підігрів сидінь, клімат, шкіряний салон, аудіо система Тойота тач і багато іншого, не буду все перечисляти, хто зацікавиться той знайде і почитає. Але найголовніше, що в цій машині залишився старий добре випробований повний привід із механізмом ручного блокування диференціала, а не якийсь там автоматичний, потужна рама, нерозрізний мост. Двигуна вистачає з головою, байдуже що там лише 172 к.с., зато крутний момент у 350 Нм доступний уже із самих низів (приблизно 1500 оборотів), хто в цьому розуміється той мене пойме. Тяга як в трактора. Динаміки машині вистачає з головою, ніколи не хвилююся за обгін, хіба що в салоні 5 чоловік масою по 90 кг в середньомі і в кузові 1т вантажу, ну тоді треба розраховувати обгін зараня. Коли машина пуста, то на швидкості здається, що трохи закидає задок, що ходова трохи жорстка, але тільки в кузові є вантаж, машина не їде а пливе, як катер))). Ями машина відпрацьовує навідмінно, пробити підвіску неможливо. Місця в салоні багато, ззаду також. На серйозне бездоріжжя і в серйозне болото попадати ще не доводилось, але відколи машину експлуатую, то ще ніразу ніде не застрягав, благо кліренс в машині 220 мм, цієї зими проблем з проходимістю теж не виникало. Возити вантаж в кузові одне задоволення, якщо він негабаритний фіксатором зафіксував, якщо габаритний фіксатор зняв, поліетиленове покриття ванни кузова дає змогу не дряпати фарбу на кузові, дуже корисна штука, ну і кришка теж не дасть вам змоги возити в кузові воду від дощу чи листя із якимось сміттям, чи все це разом взяте. Розхід повністю залежить від дорожніх умов і манери водіння. Я належу до врівноважених водіїв із короткочасними проявами агресії, заправляюсь Мозирською соляркою тому в мене середній розхід 9.5-10 л на сотню, але я живу в селі. кілька разів бувало їхав в дощ по болоті і давав машині капця))) то розхід показував 14.5 л. По трассі приблизно 8-8.5л, але повторюсь, що все залежить від дорожніх умов, манери водіння і завантаженості авто. При паркуванні і маневруванні дуже допомагає камера заднього виду і парктроніки. Щодо кузова то макксимум, що я туди завантажував, це 1.2т і як на мене можна було ще, але при такому вантажі треба акуратно їхати, щоб не полопали ресори. Мені машина дуже подобається, вона підходить для мого роду зайнятості повністю і машина комфортна, хоча і коштує недешево. До керування треба звикнути, бо це не гоночний авто і навіть не легкова машина. Вібрації не відчуваються, шумоізоляція теж на рівні. Ніяких проблем не було, лише ТО 1 в якому все по регламенту і все. Масло в нормі. Може щось забув, вибачайте))

Плюсы автомобиля: Раціональність. Динаміка. Проходимість тощо.

Минусы автомобиля: Плюси настільки великі, що мінуси цього авто майже непомітні.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

VOVANETIAGA  

нормал отзыв...нехай гарно служить..

+1ОТВЕТИТЬ  
Mihaylovich  

этот расход был указан на полном приводе ? ? ?

+1ОТВЕТИТЬ  
Sergyk63  

Думаю, что нет, ибо Хайлакс заднеприводной до тех пор, когда водитель сам не подключит полный

+1ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Toyota Hilux: В грязь до отказа
В грязь до отказа

Пикапы из «рабочих лошадей» постепенно трансформируются в утилитарные авто для активного отдыха, Hilux остался «рабоче-крестьянским».

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Toyota

Toyota Hilux 2015 Toyota Hilux 35.000$ 2015 101.000 км
Toyota Camry 2011 Toyota Camry 11.000$ 2011 163.000 км
Toyota RAV4 2020 Toyota RAV4 31.900$ 2020 162.000 км
Toyota Avensis 2012 Toyota Avensis 10.800$ 2012 226.000 км
смотреть все
объявления