Модельный ряд Toyota

Отзыв о Toyota Hilux 2013 года


Автомобиль: Toyota Hilux Double Cab 2013 г.в., пикап, механическая коробка передач, Полный привод , пробег - 23475 км, двигатель - 2.5 turbo дизель, комплектация - Comfort
Автор: Іванко (Украина, Иллинцы)   02.10.2014
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Усім привіт. Вирішив поділитись своїми враженнями від Тойота Хайлакс 2.5 дизель МТ. До цього їздив на Фольксваген Кадді 2008 2.0 дизель, якип купив новий в ОД. Я б і ще їздив би на ньому (пробіг на момент продажу складав 113 000 км), але вже відчувалось, що ще кілька десятків тисяч кілометрів пробігу і машина попросить суттєвого капіталовкладення, та й набридло часто сідати на "пузо" (живу в сільській місцевості і працюю на землі) коли кинеш в машину чи на прицеп 300 кг багажу + 3 чол... Отже, було вирішено купувати новий авто - тільки дизельний, високий, бажано повнопривідний, з нормальним оснащенням за прийнятні кошти. Б/у авто нехотів, бо до нього в моїх умовах експлуатації потрібно було б докладати, а хотілось так як з Кадіком - ТО, розхідники і нормальна соляра і більше жодної копійки витрат. І поїхав я по салонам. Каблучки типу Кадді, Новий Добло, Кенго, Доккер, Партнер, Берлінго, Курєр не підходили через кліренс - до 175 мм, мені цього мало, а от в старого Добло кліренс 195 мм!, хлопці чесне слово, сам заміряв, я вже думав його купувати, але мені говорять, що дизеля 1.9 на нього вже не ставлять, а є лише 1.3 - я розчарувався, хоч як мене менеджер не вмовляв - 1.3 для вантажопідйомності в майже 700 кг мало, тому дальше дивився на кросовери РАВ 4, Куга, Тігуан, Колеос, Х-трейл, Спортедж, іх-35, Корандо, Каптіва, Санта Фе, Соренто - всі вони за 2.0 і більше диз. двигуни в нормальній комплектації, не факт що будуть 4х4, кошткували в районі 300 тис. грн. (грудень 2013 року - січень 2014 року), крім Корандо. Автосалони розводили руками, мовляв утильзбір і таке ін. І тут я думаю чому б це не подивитися на пікапи за приблизно тіж 300 тис. грн., тут і повний привід, і високий кліренс, і вантажопідйомність, ну подумаєш не такі елегантні і гламурні як кросовери. Вибір виявився не такий і великий Міцубіші Л200, Тойота Хайлакс, Фольксваген Амарок, Ніссан Навара або НП300, інші моделі до уваги не брав. Амарок як би він мені не подобався був найдорожчий серед компанії, причому доволі таки нормально, НП300 як на мене вже дуже застаріла модель, тому обирав серед Л200, Хайлакс, Навара. Пройшов на всіх тест-драйв, не сказав би що хтось сильніше сподобався, просто вирішив торгуватися з автосалонами, де найкраще запропонують - там і куплю. Обзвонивши велику кількість салонів даних марок, все-таки знайшов аж в... - Харкові! (сам я з Вінницької області) Тойота Хайлакс 2013 р.в. (серпень) 2.5 DI-D МТ в комплектації Сomfort в червоному кольорі за 288 тис. грн. + додаткове обладнання - вкладиш в кузов, підніжки, дуги на кузові, фаркоп, бризговики і гумові коврики, без якого вони авто не продають. Все разом мені обійшлось в майже 306 тис. грн. Ну думаю хрен з тим червоним кольром, за такі гроші треба брати. 20.01.2014 року я приїхав до Харкова забирати авто, автосалон подарував фірмову сумку разом із набором автомобіліста і я вирушив додому. Сидіння налаштував під себе швидко, вони доволі комфортні, за 600 км пробігу лише раз зупинявся кави попити, спина не боліла, та й пасажири не жалілися, єдиний в них мінус - погано виражена бокова підтримка. Кондиціонер і гріє і холодить машину добре, без зауважень. Салон зібраний нормально, але косяки є трохи, в основному це неоднакові зазори. Зимою, коли машина стоїть не в гаражі, салон поскрипує поки не прогріється машина, літом така проблема відсутня. Також скрипи присутні коли їдеш по розбитій сільській бруківці або шосейці, але їх чути якщо їхати без музики. Музика грає посередньо, тому цієї зими думаю змінити динаміки, бо голова начебто нормальна. Взагалі в салоні почуваюся затишно і комфортно, наче вдома, хоча сам він простий, зібраний із недорогих матеріалів, ось такий-то парадокс. Ну а тепер про головне. Двигуна разом із КПП розрахований на тягу, а не на швидкість. Тяга паровозна, в мене була ситуація коли я закинув приблизно 800 кг вантажу в кузов + 4 чол. в салоні і з тим швидкісним режимом, з яким я звик їздити, нехватки сил не відчув. Взагалі до 90 - 100 км/год їзда комфортна, якщо більше, то з’являється шум і гул і їхати, великі крени і їхати стає не комфортно, теж саме можна сказати про обгони – до 90км/год йти можна сміливо, більше слід добре вирахувати дистанцію. Також слід додати, що при їзді без баласта (хоча б 50 – 100 кг) в кузові, складається таке враження що задок кудись завжди закидає, ніби він весь час підстрибує, але коли в кузові є якийсь вантаж – підвіска просто, вона чудово з’їдає всі наші ями, хвилі , колії, ти просто пливеш, а не їдеш. І треба завжди пам’ятати, що це більше вантажівка, а ніж легкова машина, тому тут є крени, а після 90-100 км/год вони дуже великі і небезпечні. Про повний привід нічого не можу сказати, бо ще жодного разу його не вмикав, завжди проїжджав без нього і ніде не застрягав, буває навіть думаю навіщо мені машина з повним приводом, але може колись знадобиться, побачимо, якою буде ця зима. Поки що в машині серйозно нічого не міняв, пройшов ТО 1 на 15 000 км, заплативши 2 з лишком тис. грн. Усі мої втручання в автомобіль це заміна лампочок в передніх фарах і саме головне – це покраска дисків коліс в графітовій колір, машина стала просто бомба, пізніше закину фото. Пізніше, як вже казав, буду міняти динаміки, поставлю кришку на кузов і куплю систему фіксації, поставлю на передок хромовану дугу. З часом в планах встановлення лебідки і купівля бездоріжних шин, з можливим розширенням колісних арок. В підсумку хочу сказати, що машиною задоволений повністю і не шкодую жодної гривні витраченою на неї, бо вона повністю відповідає моїм потребам і ні разу (думаю в майбутньому також) мене не підвела. Заводилася в будь-яку погоду, а найхолодніше взимку було – 25. Ну і тепер про розхід. Так як я живу в селі, то міський цикл витрат вам не скажу, скажу що змішаний цикл в мене виходить 8.5 – 9.0 л на 100 км/год., але мій змішаний цикл більше схожий на витрати по трасі. По трасі найменше вдалося вижати 7.7 л на 100 км/год. Вибачайте за тавтологію і помилки.

Плюсы автомобиля: Ходова. Співвідношення ціна/комплектація. Двигун. Безпека.

Минусы автомобиля: Рідне ближнє світло. ЛКП. Бризговики - тверді як камінець, краще поміняти на гумові.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Artemio13  

Хороший отзыв. Л200 - это точно такое же авто, один в один как Вы описываете(поведение на дороге с разными загрузками,материалы салона и качество сборки,средний расход и т.д.). Думаю,Ниссан точно такой же авто. Так что выбор, только в лучшем предложении от автосалонов.

+3ОТВЕТИТЬ  
Sergyk63  

Теж хотів купувати собіщось із пікапів, але почався 2014 рік і.... відклав покупку до кращих часів. Ситуація схожа до Вашої - для попи є Камрі V 50, для роботи Кенго 4х4 1.9 dCi, але йому вже буде 10 і пробіг за 200 000 км, тому треба буде міняти. Орієнтуюсь на Л200 і Хайлакс може хтось скаже які в них - і +, що краще взяти, бо Л200 дешевший за Хайлакс, а Хайлакс багатший по комплектації?

+1-1ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Toyota Hilux: В грязь до отказа
В грязь до отказа

Пикапы из «рабочих лошадей» постепенно трансформируются в утилитарные авто для активного отдыха, Hilux остался «рабоче-крестьянским».

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Toyota

Toyota Hilux 2015 Toyota Hilux 36.000$ 2015 101.000 км
Toyota Sienna 2022 Toyota Sienna 46.900$ 2022 60.000 км
Toyota RAV4 2008 Toyota RAV4 10.500$ 2008 175.000 км
Toyota Land Cruiser Prado 2019 Toyota Land Cruiser Prado 40.500$ 2019 35.000 км
смотреть все
объявления